sobota, 4 czerwca 2016

Witam

                                              Dzień dobry jestem Monika
                                                                                                                                                                                                     Moja przygoda z szydełkiem zaczęła się od niedawna ,ale kiedy byłam małą dziewczynką moja babcia szydełkowała i robiła na drutach .Ale zacznę od początku
Będą dziewczynką mając lat 9 spędzałam wakacje u swojej ukochanej babci ,Wtedy ona robiła na szydełku bardzo duży obrus do kościoła ja usiadłam koło niej i patrzyłam przyglądałam jej się jak jej sprawne stare ręce operują szydełkiem i nićmi .Zapytałam się Babciu co robisz a ona oj Monisiu obrus do kościoła na duży ołtarz bo rocznica się zbliża ,a ja do niej pokażesz i jak się to robi .Babcie powiedziała z wielką przyjemnością ,może ktoś po mnie odziedziczy szydełka ,bo twoja mama to tylko na drutach potrafi robić .I tak ja mała dziewczynka uczyłam się robić pierwszych słupków wychodziło mi to pokraśnie ale byłam bardzo dumna z siebie .I tak robiłam i prułam .To był najpiękniejsze moje wakacje babcia dumna z wnuczki że ta próbuje robić coś .Po wakacjach poszłam do 4 klasy szkoły podstawowej i na któryś zajęciach  prac technicznych Pani Aurelia M. powiedziała nam ,że będziemy uczyć się robić na szydełku podstawowych splotów jaka ja byłam szczęśliwa ,bo już wiedziałam o co chodzi .I tak oto w czwartej klasie szkoły podstawowej robiliśmy na szydełku ,Szkoła się skończyła ja podrosłam i rzuciłam szydełkiem w kąt ,bo były inne ciekawsze rzeczy .



                 Po kilku latach a dokładnie mając lat 39 zapragnęłam mieć obrus na szydełku taki jak kiedyś robiła moja ukochana babcia ,Szukałam w babcinych szafach czy gdzieś nie pozostał ale go nie znalazłam .Więc postanowiłam ,że odnowa zacznę swoją przygodę z szydełkiem .Teraz ta przygoda trwa do dziś .Oprócz obrusów robię firanki poszeweczki na poduszki bombki na choinkę aniołki i wszystko co można stworzyć na szydełku.Tak więc zapraszam na swojego bloga .Pokaże w nim swoje prace 
                          









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz